Sklenička
1. Zapneme Blender. Objeví se nám tam kostka. Zmáčkneme klávesu Delete a klikneme na Delete (smazat).
2. Klikneme na Add (přidat)-Mesh (síť)- Cylinder (válec).
3. Vypneme perspektivu, pomocí klávesy 5. Zmáčkneme klávesu 7.
4.Pak zmáčkneme klávesu Tab, tím se přepneme do Editačního módu.
5. Pak stiskneme klávesu A, tím odznačíme celý objekt.
6. Stiskneme klávesu B. Tahem označíme plochu kterou vidíme. Musíme zmáčknout nejdřív klávesu 7!
7. Sitskneme klávesu Delete a vybereme Faces (plochy).
8. Zopakujeme krok 6. Sitskneme klávesu 1.
9. Stiskneme klávesu S a tahem ven trochu rozšíříme. Záleží na vkusu.
10. Sitskneme klávesu A a znovu A. Celý objekt bychom měli mít označený.
11. Stiskneme klávesu S a hned potom Z. Tahem doprava prodloužíme.
12. Nyní máme horový plášť. Teď odznačíme těleso pomocí klávesy A.
13. Zapneme průhlednost. Ze je zapnutá, poznáme tak že políčko zesvětlá.
14. Zapneme pohled z boku pomocí klávesy 1. Stiskneme B a označíme všechny vrchní body. Díky tomu, že jsme měli zaplou průhlednost se ná označí i ty vrchní body, které nevidíme.
15. Stiskneme klávesu 7. Máme pohled zvrchu. Stiskneme klávesu E a hned pravým tlačítkem myši odklikneme.
16. Stiskneme klávesu S, doporučuji mít kurzor myši kousek dál od středu, a tahem do středu o trochu zmenšíme druhý obvod.
17. Přepneme pohled pomocí klávesy 1. Stiskneme klávesu E a hned potom Z. Stáhneme stěnu až ke dnu naší skleničiky.
18. Protože potřebujeme mít vnitřek jako plášť, stiskneme klávesu 7, abychom se na todívali z vrchu. Stiskneme klávesu S a zmenšíme obvod o tolik, kolik uznáme za vhodné.
Když přepneme klávesou Tab do obektového modu, máme hotovo :)